Vanaf nu sturen wij facturen per e-mail. Dat bespaart kosten en is ook nog eens veel beter voor het milieu. Als uw e-mailadres bij uw zorgverlener bekend is ontvangt u automatisch een e-mail met betaalnotificatie van uwnota.nl.
Als uw zorgverlener uw e-mailadres nog niet heeft, kunt u dat aan de praktijk doorgeven. Zodra uw e-mailadres bij de praktijk bekend is ontvangt u vanzelf uw facturen per e-mail.
Liever op papier?
Als u liever een papieren factuur wilt ontvangen kunt u dat aangeven op uwnota.nl. U logt daar in met de betaallink die wij u per e-mail hebben gestuurd. Daarna vinkt u de optie 'Factuur per e-mail ontvangen' uit. Vanaf dat moment ontvangt u uw facturen weer op papier via de post.
Uitgebreide informatie
Voor uitgebreide informatie over facturen per e-mail kunt u terecht op www.uwnota.nl.
Voor specifieke vragen kunt u bellen met de Servicedesk van uwnota.nl. Die is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 - 12.00 uur op 0900 - 777 777 1 (€ 0,20 per gesprek).